FORMAT Sklep księgowego

Polityki i obowiązek informacyjny

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Szanując prawo do prywatności osób, które powierzyły Kancelarii Podatkowej Format swoje dane osobowe, w tym osób korzystających z naszych usług i produktów, naszych kontrahentów i ich pracowników, deklarujemy, że pozyskane informacje są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa krajowego i unijnego, w sposób zapewniający ich ochronę. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) informujemy, iż:

Administrator danych

  1. Właścicielem sklepu internetowego i jednocześnie administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i metodach ich przetwarzania, jest Justyna Ciania prowadząca działalność pod firmą Kancelaria Podatkowa Format Justyna Ciania, zlokalizowaną w Bełchatowie, ul. Radomszczańska 15a, NIP 7692099448. W kwestiach dotyczących przetwarzania danych osobowych zachęcamy do kontaktu drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres e-mail: biuro@kancelariaformat.pl.
  2. W Kancelarii Podatkowej Format Justyna Ciania nie wyznaczono Inspektora Ochrony Danych.

Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania

Dane osobowe, które zostały pozyskane z formularza kontaktowego, podczas rozmów telefonicznych, korespondencji e-mail, SMS, spotkań będą przetwarzane w celu:
a) bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy lub prowadzenia działań zmierzających do zawarcia i realizacji umowy z klientem lub kontrahentem, w zakresie działalności administratora – art. 6 ust. 1 lit. b,c oraz f RODO,
b) realizacji usług ( rejestracja konta w sklepie internetowym, w celu utworzenia indywidualnego konta i zarządzania tym kontem oraz składanie zamówienia w sklepie internetowym, w celu wykonania umowy sprzedaży), w tym dla wykonania zawartej umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
c) rozpatrywania skarg, wniosków i reklamacji, w tym obsługi zgłoszeń – art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO,
d) prowadzenia działań marketingowych w celu przedstawiania oferty usług firmy oraz realizacji prawnie uzasadnionego interesu, którym jest konwencjonalny marketing bezpośredni oraz inne formy marketingu lub reklamy – art. 6 ust. 1 lit. a/f RODO,
e) udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
f) obrony przed roszczeniami i dochodzeniem roszczeń zgodnie z prawnie uzasadnionym interesem Administratora danych, do czasu wygaśnięcia okresu roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,

  1. Administrator przetwarza dane zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane są zbierane jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie, w stosunku do celów w jakich są przetwarzane.
    Odbiorcy danych
  2. W ramach naszej działalności, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
    a) osobom prowadzącym działalność gospodarczą świadczącym usługi na rzecz Administratora,
    b) podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa,
    c) dostawcom zewnętrznych rozwiązań IT.
    Udostępnianie danych Administratorowi
  3. Podanie przez Ciebie danych Kancelarii Podatkowej Format Justyna Ciania jest niezbędne, aby nawiązać współpracę i realizować zakup, jak również spełniać obowiązki prawne. Dotyczy to sytuacji korzystania z oferowanych przez nas usług i produktów, a także w przypadkach, gdy zamierzasz dołączyć do naszego zespołu.
  4. W pozostałym zakresie (w szczególności dla przetwarzania danych w celach marketingowych) podanie danych jest dobrowolne.
    Bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych
  5. Administrator stara się, aby chronić dane osobowe klientów i użytkowników przed nieuprawnionym dostępem do nich osób trzecich i w tym zakresie stosuje organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa odpowiadające danemu ryzyku przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 32 RODO. Wszyscy nasi pracownicy zobowiązani są do przestrzegania naszych Polityk i procedur związanych z poufnością, bezpieczeństwem i prywatnością.
    Okres przechowywania danych osobowych
  1. Administrator przechowuje dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, realizacji umowy, dla danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze nie dłużej niż przez czas określony w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa i nie dłużej niż jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Przykładowo:
    a) rozpatrywanie wszelkich skarg, wniosków oraz reklamacji przetwarzanie będzie kontynuowane przez okres obowiązywania umowy, a także do momentu zakończenia okresu rękojmi lub finalizacji procesu reklamacyjnego;
    b) dane osobowe przetwarzane w celu obrony przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń zgodnie z prawnie uzasadnianych interesem będą przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych, zgodnie z przepisami prawnymi;
    c) dokumenty księgowe dokumentujące transakcje w sklepie internetowym będą utrzymywane przez czas wymagany przepisami prawa dotyczący archiwizacji, w szczególności dotyczy to dokumentacji księgowej, która jest przechowywana generalnie przez 5 lat od końca roku, w którym miało miejsce zdarzenie zobowiązujące do utworzenia danego dokumentu;
    d) dane przetwarzane w związku z interesem prawnym Administratora będą przetwarzane do momentu realizowania prawnie uzasadnionych interesów z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe
    prawa i wolności osoby, w ww. przypadku – do momenty wyrażenia sprzeciwu;
    e) pozostałe dane osobowe będą przetwarzane do momentu zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Twoje prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.
  1. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, masz prawo do:
    a) dostępu do treści przetwarzanych danych (art. 15 RODO),
    b) sprostowania przetwarzanych danych (art. 16 RODO),
    c) usunięcia przetwarzanych danych (art. 17 RODO),
    d) ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
    e) przenoszenia przetwarzanych danych (art. 20 RODO),
    f) sprzeciwu przetwarzania danych (art. 21 RODO),
    g) oraz wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora do PUODO (art. 77 RODO).
    Transfer danych do krajów trzecich
  2. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych Zamawiającego do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

  1. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jeśli wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, będą one zapisane w pamięci Państwa przeglądarki.
  2. W ramach Serwisu stosowane są dwa typy plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies).
    a) Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
    b) „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  3. W Serwisie wykorzystujemy następujące rodzaje plików Cookies:
    a) „niezbędne” – umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników;
    b) “zabezpieczające” – służą do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie korzystania z usług Serwisu;
    c) „wydajnościowe” – umożliwiają zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu
    d) „funkcjonalne” – umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu Serwisu itp.;
    e) „reklamowe” – umożliwiają dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
    f) “integracyjne” – związane są z wykorzystywanymi w Serwisie usługami firm trzecich, np. Google Analytics.
  4. Serwisy obce, których materiały przedstawiamy, mogą także używać cookies, które umożliwiają logowanie się, oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom i zachowaniu użytkownika.
  5. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień po wcześniejszym wyrażeniu zgody oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

1. Administratorem danych osobowych jest:

Kancelaria Podatkowa FORMAT Justyna Ciania zarejestrowana przy ul. Radomszczańskiej 15a, 97-400 Bełchatów. Kontakt do administratora we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych adres e-mail: biuro@kancelariaformat.pl

2. Dane osobowe będą przetwarzane każdorazowo na podstawie działań podejmowanych przez Użytkownika lub Klienta z w następujących celach:

3. Podstawy prawne:

a. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny;

b. Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;

c. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;

d. Ustawa z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych

e. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną

f. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

g. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem Danych Osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

4. Odbiorcami danych są:

a. Dostawcy usług teleinformatycznych, usług kurierskich, pocztowych, a także usług prawnych i doradczych;

b. Podmioty obsługujące płatności internetowe PayU i PayPal będącymi odrębnymi administratorami danych;

c. Odbiorcą danych w zakresie publikacji komentarzy na fanpage jest Meta Platforms.

5. Prawa osób których dane dotyczą:

a. Uczestnicy mają prawo dostępu do danych osobowych, które ich dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiadają również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

b. Uczestnikom przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

c. Podanie danych wskazanych w treści zamówienia ebooka jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu nabycia książki.

d. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom, którym Organizator powierzył do przetwarzania te dane na postawie umów oraz podmiotom uprawnionym do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

e. Organizator wskazuje, iż w trakcie zamówienia Uczestnik może zostać poproszony o wyrażenie odrębnych zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych własnych usług Organizatora.

f.  W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, przysługuje prawo do jej cofnięcia w każdym momencie. O wycofaniu uprzednio udzielonej zgody należy poinformować Organizatora przesyłając stosowną informację na adres poczty elektronicznej: biuro@kancelariaformat.pl

6. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych Serwisu internetowego znajdują się w Polityce prywatności: www.kancelariaformat.pl

Oświadczenie Administratora

Administrator oświadcza i zapewnia, że stosuje środki organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa procesom przetwarzania danych osobowych odpowiadają wymaganiom określonym w RODO, w szczególności postanowieniom art. 32 RODO.

Scroll to Top
FORMAT Sklep księgowego
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.